קטלוג מוצרים

ריהוט לאירועים

השכרת ריהוט לאירועים

רוצים לערוך חתונה קטנה ואינטימית בחצר שלכם? מעוניינים לחגוג בגינה את מסיבת יום ההולדת שלכם ולהזמין מספר רב של משתתפים? אם כן, תצטרכו וודאי ריהוט מתאים, כסאות, שולחנות וגם פתרונות נלווים, שיועמדו לרשותכם של האורחים. בחברת רון טון, המתמחה בשירותי השכרת ציוד וריהוט לאירועים, תמצאו מבחר רחב מאד של פתרונות לאירוע שלכם, פתרונות דקורטיביים, נוחים מאד וגם איכותיים. החברה, שפועלת בתחום משנת 1988, מספקת מענה נקודתי לאירועים מסוגים שונים, ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.

ליהנות ממענה מדויק, נוח וגם אסתטי מאד

שירותי השכרת ריהוט לאירועים של חברת רון טון מאפשרים לכם, ובעיקר לאורחים שלכם, ליהנות מאירוע בלתי רגיל, אירוע נוח ונעים, ללא פשרות. במסגרת שירותים אלה מוצעים לכם שולחנות מסוגננים במידות שונות, כיסאות לבר, כיסאות קפה, פינות שאנטי מקסימות, מזנונים ועמדות קבלה, ריהוט לגינה וגם ריהוט אלטרנטיבי. כל אלה עומדים בסטנדרטיים גבוהים מאד, הם נוחים ומשתלבים באופן מושלם בכל מרחב. בין אם ממקמים אותם בחצר הפתוחה, בגינה, בסלון של הבית או באולם אירועים, הם מספקים את המענה הנכון והנוח ביותר לאורחים ולאירוע כולו!

חברת רון טון מלווה את לקוחותיה החל מפנייתם הראשונה. שירותי השכרת ריהוט לאירועים ניתנים לכל לקוח בליווי צמוד על ידי צוות מקצועי מאד, צוות מיומן וגם אדיב. הצוות מסייע בבחירת הפתרון המתאים לאירוע, לגודלו, לכמות הנדרשת וגם לפי הסגנון הרצוי.

  • Filters
.2

שולחנות דקורטיביים ופלטות פשוטות במגוןן מידות וגבהים

--

מגוון כיסאות בר

-.17

מבחר כיסאות קפה

-.26

פינות שאנטי מרהיבות

--.6

מבחר מזנונים ועמדות קבלה מעוצבים ובגדלים שונים

--.39

מגוון רחב של ריהוט לגינה ופינות ישיבה פוטון , ראטן וקש

© 2020 רון טון - השכרת ריהוט וציוד לאירועים