השכרת אוהל אבלים

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

האירוע אולי הקשה ביותר שעלינו להתמודד איתו הוא פרידה מאדם קרוב. כאשר בן משפחה נפטר או נהרג בנסיבות שונות, עורכת היהדות טקס פרידה מהמת הכוללת הלוויה מסורתית ושבעת ימי אבלות על הנפטר. הימים הללו נועדו לאפשר למשפחה לעכל את האובדן, להיפרד ממנו ולהתנחם באמצעות בני משפחה, חברים ומכרים שמגיעים לנחם את האבלים באבלותם. עם כל הצער והכאב, יש להיערך בהתאם לימי האבל ולהתאים את מקום בו יושבים את שבעת ימי האבלות, למספר המבקרים שצפויים להגיע. לא תמיד ניתן לקבל את המנחמים בבית האבלים, ולעיתים יש צורך בהקמת אוהלים אבלים, שיהיו גדולים ואיכותיים דיים, לכל אותם המנחמים המתעתדים להגיע.

אבל במשפחה

על פי ההלכה היהודית, אדם שנפטר מכובד בשבעת ימי אבל המסמלים את הפרידה מאותו אדם. המחוייבים לשבת שבעה, והנקראים אבלים הם: בעל/ אישה, אח, אחות, בן, בת, אם, אב. כמעט בכל משפחה בה נופל אבל, מתכנסת המשפחה למקום אחד, בדרך כלל ביתו של הנפטר, ולמקום הזה מגיעים מנחמים לנחם את המשפחה. כך יוצא הרבה פעמים שבזמן שיושבים שבעה, מגיעים הרבה אנשים לנחם ולא תמיד יש מקום לקבל את כולם באופן נעים ונוח. במקרים כאלה, יש לחשוב על פתרונות אחרים שיעניקו די מקום לכל המנחמים, אבל שיהיה גם מכבד, נוח, ועדיין מתאים לסיטואציה. אוהלים לאבלים הם בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר, בייחוד עבור משפחות בהן צפויים להגיע מנחמים רבים לאורך כל ימי השבעה, ושאין להן מספיק מקום בתוך הבית.

אוהלים לאבלים באיכות גבוהה ובמידה מספקת

אוהלים לאבלים הם למעשה אוהלים מיוחדים המעוצבים במיוחד לקבל מנחמים בעת ימי האבל. בדרך כלל מדובר באוהלים מקורים גדולים מספיק, עם אפשרות לפתחי אוורור ולמיזוג בקיץ, וכן לחימום ולקירוי בחורף. באופן הזה ניתן פתרון לצורך ארעי שיעניק גם נוחות וגם כבוד למנחמים, לבני משפחתם וכמובן, לנפטר עצמו. בתוך האוהל ניתן להגיש ארוחות בצורה נוחה ונעימה, ואת האוהל עצמו אפשר להעמיד ליד בית הנפטר – בחצר, בחנייה, בגינה, כך שיש גישה לתוך הבית הן לאבלים, הן לבני משפחותיהם והן למנחמים, במידה ויש צורך בכך.

כל הציוד תחת קורת גג אחת – אוהלים לאבלים, השכרת שולחנות וכיסאות

הקמה של אוהל לאבלים היא לא הדבר היחיד שיש לחשוב עליו. צריך כמובן להתארגן עם מלאי של כיסאות ושולחנות עבור האבלים והמנחמים. במידה ויש צורך, אנו ברון טון מתייצבים מיד בבית האבלים להקמת אוהל אבלים. בנוסף, אצלנו קיים שירות השכרת שולחנות וכיסאות עבור משפחת המנוח ואורחיהם. אנו מעניקים שירות מהיר ויעיל, תוך רגישות מיוחדת למצב, מספקים את המוצרים האיכותיים והעמידים ביותר, ובמחירים שיהיו שווים לכל נפש. פנו אלינו על מנת לזכות לפחות לארגון לוגיסטי הולם בעת קשה שכזו.

מתחייבים לשרות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר! שרות 24/7.

השכרת אוהל אבלים במחירים זולים

להצעת מחיר חייג 03-622-6333, 054-4427777

מעוניין שאנו ניצור עימך קשר? השאר פרטים  ואחד מנציגנו יצור עימך קשר במהרה

חייג עכשיו להצעה משתלמת במיוחד

מעוניין בהצעת מחיר או בירור פרטים?

השאר/י את מס' הטלפון שלך ואחד מנציגנו יצור עימך קשר בהקדם.

© 2020 רון טון - השכרת ריהוט וציוד לאירועים